Loading...
NOVĚ DOPRAVA PŘES PPL - STARTOVACÍ CENA DOPRAVY DO PPL ParcelShopů JEN 29 Kč - AKCE PLATÍ DO KONCE ROKU !!!

Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI ZJIŠTĚNÍ, ŽE JE VAŠE ZÁSILKA POŠKOZENÁ A JAK UPLATŇOVAT REKLAMACI


1) Vnější obal zásilky je vizuálně poškozený

V případě, že zjistíte poškození balíku již při jeho přebírání, rovnou tuto zásilku odmítněte, nebo se domluvte se zaměstnancem přepravní společnosti a výrobek vyjměte z obalu a přesvědčte se o jeho případném poškození. V případě zjištění poškození ihned nahlaste tuto skutečnost přepravci a zásilku nepřebírejte.

 

2) Vnější obal zásilky je v pořádku

Vizuálně je balík v pořádku a tak jej odnášíte domů. Při rozbalení však zjistíte, že je poškozený. Pokud přepravce se zásilkou manipuluje nezodpovědně, může dojít k poškození i přes perfektní zabalení. Poškození nemusí být viditelné zvenčí a tak Vás ani nenapadne zásilku více zkoumat. V takovém případě je nutné opět reagovat ihned. Poškozené zboží nafoťte a reklamaci uplatněte co nejdříve, nejpozději do dvou pracovních dnů, u daného přepravce.

JAK NÁS INFORMOVAT O REKLAMACI


Kromě sepsání zápisu o škodě s přepravcem, je nezbytně nutné, tuto skutečnost nahlásit i nám. Můžete nás o skutečnosti informovat telefonicky na čísle 608 091 166, prostřednictvím emailu na shop@cannaland.cz, nebo prostřednictvím online formuláře níže na stránce. Je důležité popsat, o jaké poškození se jedná, přiložit fotky a přidat informaci s aktuálním řešením. Také nám nezapomeňte nahlásit číslo objednávky, nebo faktury, abychom se mohli co nejrychleji Vaší reklamací zabývat. Dále je velmi důležité v případě reklamace uchovat štítek s označením výrobku z obalu.

Reklamační formulář

Poznámka: maximální velikost souboru je 50 MB.
Povolené soubory: jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, xls, xlsx, mkv

Volejte
+420 608 091 166

Po - Pá: 09:00 - 20:00
So - Ne: 11:00 - 18:00


Pište
poradna a objednávky
Přihlaš se a získej slevu!
Odebírat novinky

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.